Like my style

Godnatt börjar jag med att skriva :p
Skapligt trött nu, trots en lugn dag på jobbet !

Tänkte igentligen slå igång en film, men kom på att jag ju inte sett BB avsnittet från igår..
Så har nyss kikat klart på det, haha ja tycker det är så roligt att se :p

Iafl så har jag sovmorron imorrn med till 9 ;) sen blire direkt ut på sjön när jag börjar.
För då äre pimpling, korvgrillning och madrass/skidåkning som står på schemat för oss och barnen :)
Hoppas på kanon väder då ! Myys.

Kom på nu att smarta jag inte har kollat efter mina skor tills imorrn, eller långfjålingarna heller.. hmm .
Aja får hoppas dom hittas här hemma under morronen imorrn hehe.

Gnait på er

Häääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0