Kill me

Hej hallådär !
Tänkte skriva igårkväll men jag ORKADE inte, ja kände mig som en slagen hjälte!

Helgen har varit kanon ! :D
Sportis i fredags, somna efter 3 upp 6 igen..
Anglingen gick skit, inge fisk men lika roligt ändå...!
Förferre hos hasselas alla invånare tror ja.
Kvällen där då så vart de ju sportis.
Sen äre ingen idé att nån frågar mig nått i stort sett :p
Karatefylla.

Jaja, idag börjar en ny allvars-vecka.
Vill åka in till stan nån dag också å kika på lite kläder å dop present å så =)
Frågan är bara med vem å när ?!

Imorrn har ja å jossan boka in oss på ett cirkel-träningspass igen ! (Y) Kanonbra.

Näe nu ska ja kleta på mig ett ansikte å dra mig mot jobbet =)
Har gött
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0