Gonatt

Riktigt nattinlägg blire här.

Jag kan inte sova..
Det känns att man inte är van efter att man har ställt om klockan ;o
Bara för att jag ska upp 5 imorrn bitti.. Härligt, eller nått !



Men ja slutar ju tidigt iafl så får väl vila lite då om ja är dötrött :p
Längtar till träningen. Skönt å få röra på sig !
Jag har lagt om min mat igen. Att ifrån att ta bort ALL pasta,potatis å ris osv..
Så har ja gjort satt jag får äta det till lunch NÄR jag jobbar. Har insett att ja inte bara kan äta tex, köttfärssåsen utan nånting.. USCH ! haha..
Och eftersom ja jobbar satt ja endast äter lunch 3 dagar i veckan där typ, så har ja bestämt mig för att ja får ha det sådär.. Hemma äter ja dock annat, mkt ägg, bacon, kyckling,kött, sallad osv =) Går MKT bra !

Aja anyhow..
Måste försöka sova nu :)
Gnatt darlings.
Hääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0