I'll touch you if you if touch me...

Hallåja.

Idag va sista dagen på skolan :( Känns så jäävla tråkigt ! Usch.
Hoppas verkligen mina ansökningar går bra, så ja förhoppningsvis får komma tillbaka till hösten.
Men who knows i nuläget.. inte jag iafl ! Kommer sakna mina underbara arbetskamrater nå otroligt !
Lätt bästa gänget =) Barnen kommer ja förstås också sakna ! Kärlek till er alla.

Men anyhow, på fredag redan så börjar ja jobba på posten (!) igen hehe.
Får väl se hur det går, dom har ju gjort om rutinerna där så är lite nervös faktiskt.
Men samma sträcka blire Stöde-Viskan-Nedansjö, så det är ju skönt iafl. Där man känner igen sig liksom :)

Jaja. Men.. nu är jag ledig imorrn och på torsdag.
Tänkte att liite ledigt måste ja ha innan ja hoppar till nästa jobb :)
Så imorrn kl 4 ska vi dock med personalen på skolan på Bilorigentering, till hemlig plats. Där vi blir bjuden på mat och vin ! Myys. Som ett avslut liksom.

Ja näe, sluta surra å fundera vad man ska hitta på kanske :) Redan uttråkad.

Tjingelingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0