Trötter

Gonatt ska jag börja med att säga..
Ratingen va trött ja är alltså.
Det tar på att jobba heeela veckor i ett, Men det är UNDERBART att ha jobb när man väl får också ;)
Så ska inte klaga utan ja somnar tidigt ikväll å är förhoppningsvis piggare imorrn kväll! hehe.

På måndag fick jag jobb igen, va ju meningen att ja inte skulle börja förrän på onsdag.
Men vikarie hanterarna hade läst fel på Marias ledighet, så dom vart glad när ja ringde upp dit å fråga vem som skulle in ist.. Så det fick bli ja =D No problemos !


Solbrända tjejer som varit ute vid vattnet med Bällstafärjan hela dagen i somras :p


Ikväll har jag städat köket,badrummet OCH diskat.
Och ja måste säga det att mitt kök blev rent och alla brev å skit försvann från köksbordet.
Så imorrn när ja vaknar ska ja ta det sista med vardagsrum och kläderna som jag har liggandes över hela lägenheten typ :p haha..

Men nu ska ja sova..
Hörs te vecka Hääj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0