I bought that, bitch

Hej hallå på er =)

Dragans va kallt det är ute alltså ! Trodde ja skulle dö lite smått när ja gick hem från jobbet förut.
Men hem kom ja iafl hehe.

Jag är helt slut idag, längtar till lönen kommer i Mars.
Imorrn jobbar jag 10 timmar, vilket jag gjort ganska mkt nu dom senaste veckorna !
Pengarna är välkommen ;)



Efter jag kommit hem från jobbet så satte jag igång med en MASSA packande igen.
Men trotts alla kartonger man får ihop så syns det knappt här inne ;o drygt ! Om man kunde trolla haha.
Nog om det.
Synd jag inte har nån bil, skulle vilja åka å hälsa på å gratta jenny nått i veckan som är kvar också.
Men det får bli kanske nästa helg ;)

Snart äre helg å ja läääängtar ! =D kommer bli kanon. Hihi !
Näe nu måste ja kika till min pastagratäng.

Hörs på ! Häääj.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Flyttar du i helgen? :D



//Jennie

2011-02-23 @ 19:35:54
URL: http://jennitjernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0