Cheers

Fryser tamefan ihjäl snart !
Tok kallt här inne ;o

Idag började jag att jobba med tjejen, och jag måste säga att det gick skiit bra ! =)
Nöjd till tusen ! Så får hoppas på att det fortsätter så dessa två veckor också.
Men det kan ja väl tro.

Nu ligger jag bara å längtar till helgen, mkt på gång då. ;)
*Flytt.
*Umgås med arbetskamraterna på fredag kväll, god mat och dryck.
*Lutar kanske mot en öl på lördagkväll ;D
riktigt najs.


Saknar min Skeeeevis och alla våra bravader också !! ;(

Måste bara tillägga att det finns EN positiv sak med att jag har denna lägenhet kvar efter helgen.
Och det är att jag kan komm å städa ur den nästa vecka då =) Soft som fan..

Vet inte vad det är, men har gått med ett leende på läpparna hela dan !
Så skönt att bara vara glad =D Och nej! det är inge speciellt som har hänt :]

Näe dusch nu, sen mer musik å sist men inte minst BigBro ;p haha
Puss hääj

Kommentarer
Postat av: zandra

jag saknar dig och våra bravader också! men till sommarn dåå jeflar!!

2011-02-23 @ 19:03:18
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0