Uppe med tuppen

Gomorron Folks..

Fattar inte, men jag måste ha blivit van att vakna vid 7 när klockan ringer i vanliga fall.
För det blir automatiskt så på helgerna. Tråkigt på ett sätt, för man vill ju sova ut å vila upp sig.
Men ganska skönt för man hinner så mkt mer också :P

Igår va vi iafl in till stan hos Dessi för årets första grillning, OCH jävlar vad det är gott.
Kött å grönsaker !! MUMS ;) hehe..
Sen vart det lite film på kvällen, skräckis... Psalm21 läskig från början, men det visade sig att det va en ganska så B:ig film till slut. Men men, det va väl bättre än att försöka hitta nå bra på tvn en lördag kväll :p
Sen satt vi å surra om ALLT mellan himmel å jord innan vi drog hem !

Vi va även in på birsta å så under dagen, så jag passade på att köpa tränings-skor och en pilatesboll med lite extra tillbehör ;)


Min nya boll :D

Jaja man kanske skulle kliva upp från sängen iafl, Sen om ett tag blire träning med Chossan . Härligt !
Funderar även på om ja ska traska över till Malin, Crille å Novalee senare idag, framåt kvälla :)

Näe men nu får det vara färdig skrivet :P
hare bra hääj.


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Du är så välkommen så :) hör av dig först isåfall bara!

2011-04-03 @ 11:21:51
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Vad gullig du är :) men ja.. jag vet inte jah :p ska höra med mamma vad hon tänkte baka..

2011-04-04 @ 20:51:39
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0