California Sun

Mitt i natta nu typ..
Men tänkte skriva ett kort inlägg innan ja somnar ifrån allt :P

Har typ jobbat ihjäl mig denna vecka, känner att jag har tagit på ming alldeles för många lååååånga dagar !
Haha.. men det ger mera pengar så det kvittar ;) 

Ikväll har jag varit hos Malin Crille och Novalee på fredagsmys !
Vart bjuden på båda käk å efterrätt. Tack så mkt igen ! :) <3
Har varit jättetrevligt å har skrattat så mkt !! :D
Så nu har ja nyss komme hem, då alla vi va typ döslut å inte orkade hålla oss vaken längre.


@ Pappa, Nettan å Emil :)

Imorrn drar jag upp till pappa och myser med dom tills på söndag :)
Tänkte att ja lika gärna kunde sleepa över där, när ja inte har nå annat planerat !
Tänkte även att Emil kunde tycka att det va kul att jag skulle hälsa på, så han fick nån å umgås med.
Men han åker på konfa-läger imorrn bitti. Så vi får hänga nån annan dag ist helt enkelt :)
Så kan ja snarka sönder hans säng imorrn ist haha ;p nääerå  !

Näe men hurrni.
Nu ska jag S to the O to the V to the A ;p

Gnait, häääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0