Måndag åter igen

Tycker att tiden går alldeles för fort när man har roligt !
Helgen är slut å ännu en vecka kvar till nästa gång nästan..
Synd bara att veckorna går så segt när det inte blir nå jobb.

Men men.. Iafl så vaknade jag halv 12 idag :o brukar aldrig sova så länge!?
Men va nog att ja sov ut tillräckligt idag , eftersom ja inte sovit alltför mkt i helgen, Nästan ingenting ;o
Eftersom vi i fredags drack nån öl å så hemma hos jenny å i nedansjö med tobbe å johan, va trevligt, ända tills vi skulle åka till stan.
Vart massa tjaffs å tjoffs så slutade med att vi vände å alla for hem ist ! tack tobbe iafl som körde ! :)
sen i lördags blev det ja som vart chaffis, vi åkte in till tobbe i stan ett tag å satt där å löka, innan det bar av till nedansjö för att hämta upp folk igen.
Släppte av alla i stan, och for hem å sov! vaknade vid 3 av att dom ringde å ville hem, va inte hemma förrän 5 igen :p
Å igår va man fyllechaffis åt johan ännu en söndag hehe, käkade även kebab på dinos, fast är inte så förtjust i deras kebab, men det funkade!

Så min helg har varit helt kanon :D Som en helg ska vara helt enkelt!


min telefon gick sönder i fredags också mitt i allt, helt trasig. =(



Aja hare bra mina vänner.


Det finns inte ord som kan beskriva :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0