Det kanske är så ändå..

Jahapp hejhej.. tänkte testa ännu en gång med det här
Men har en känsla av att jag aldrig kommer att orka uppdatera :p

Iafl så äre mkt som snurrar i mitt huve just nu ;s både bra och dåliga saker
Jag vill att det ska bli så.. men vill inte att det ska vara så heller
Och man kan ju inte äta kakan och samtidigt ha kvar den...
Hoppas att det slutar bra ändå :D

Jaha.. idag va ja och jossan på blåberge å slängde lite skitgrejjer! Sen åt jag kanske en av dom äckligaste glassarna jag nånsin smakat :o Wich glassen , usch haha..
-På en skala från 1-10... vad får den?
- (suck) 4...
-Oooj inte ens hälften?!


Jäjä men nu ska jag titta va man ska äta å hoppas på att du hör av dig =)

Hare Puss :*

Kommentarer
Postat av: Jossan

KÅLDOLMAR!

2009-04-15 @ 15:18:42
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0