Det går inte en dag

...utan att jag tänker på dig.
Ärligt talat vet ja inte vad jag ska lyssna på snart..
Om jag ska tro på dig och det du säger, eller det man hör från andra?! =/
Vill tro på dig , men det är svårt när man hör allt annat.


Iafl så hade jag bra roligt igår kväll.. va med maja å zandra å filurade lite ;D haha
Hoppas kurtan får hänga med ett tag ;)
Å på sista blir det grillning å drickning med dom , KUL! blir väl nå fler också som är med...
Och på kvällen blire folkan ! fyfan va kul vi ska ha, å fullast ska vi vara också ;)
Ladda kameran med batterier måste jag också göra, har inte använt den på huuuur länge som hellst =)

Näe nu ska jag fixa med annat
Hare bra :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0