We don't celibrate Sundays

Gokväll folks.

Tänkte bara skriva ner några rader , bara för att.. :)
Mest tänkte jag berätta hur verkligen Roligt jag hade i Fredags !!
Började med att Victoria kom å hämta upp mig för att dra till Nedansjö.

Väl där så drog vi till Vilma på förferre, som jag även är släkt med :)
Inte varje dag man träffar henne så det va roligt !!
Senare på kvällen drog vi ner på Bystugan där det va mer folk än väntat.
Så kul å träffa alla igen ! =D
Hela kvällen flöt liksom på i trevlig form, å jag har ingenting att klaga över för den kvällen.
Älskar sånna gånger, när allt, verkligen allt är bara...bra :)
Drog hem nångång vid 2 halv 3 för då va vi ganska slut eftersom vi alla hade jobbat/skolan under dagen.

Igår, kunde varit bättre. Tänker inte ens nämna nått..

Så idag har ja vare hos Lodins en stund å hängt, for in till stan en sväng å sen bara dega på hemma !
Myys, men hade ju varit trevligare med sällskap än å sittaå häcka själv :p haha.. men men, bättre lycka nästa gång.
Åt middag nyss å vart helt slut, så får se om ja orkar göra med knop idag..

hare gött vänner.
Puss



Jag å DeBeau :)


Jag å Vilma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0