Fucka upp är mitt andranamn..

Gomorron partypeople.

Vaknade inatt, med tvn på och kollade ut när jag så att det snöade ?!
Fanskap.
Aja måste ha somnat om med tvn på, för den va på när klockan ringde förut ;p
Trött tjej.
Solen lyste iafl in då, så det va ju ett plus.

Mhm, idag äre jobb som står på min to do list :)
9-17 , men Maria ringde nyss å sa att ja inte behövde stressa och kunde komma lite senare.
Så då passar ja på å skriva här å så hehe..

Dom ringde även från Bällsta å fråga om ja kunde jobba idag.
Nu äre 4:e gången dom ringer å jag inte kan =(
Tråkigt. Men nu sa ja iafl att jag va ledig onsdagar och torsdagar :)

Änyhow, är äckligt trött idag så känns som den kommer bli låååång .

Nu blire frulle sen lär ja nog bege mig.
Hääj :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Inte bara jag som är trött då,själv somnar man när datorn spelar hög musik för fullt :P



Kram

2011-03-14 @ 19:38:31
URL: http://jennitjernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0