Soldag

Hejhoo!
Idag fick jag lite sovmorron, eftersom jag inte börjar förrän 10.30 på tisdagar :)
Dock har jag stägning och det känns ju lite sådär.. heh

Va ska ja skriva?! Snart får man lön iafl, den kommer man inte se mkt av..
Räkningar ska betalas, mkt ska läggas undan till kommande "jobbiga" månader, men som man säger efter regn kommer solsken och ja tror det kommer bli skit bra efter allt ordnat pp sig :) lääntar faktiskt!

Och snart är det 5 feb också :) Jossans 23års fest ! Wiiiie
Satt å fundera igår å tänkte att.. Tro om man ska tare lugnt i helgen å?!
Har ju faktiskt inte råd längre.. Det är inte så jäääkla billigt innan allt är klart ;p
Så tror det blir så och konsentrerar mig mer på nästa helg , DÅ JÄVLAR :D


Näe nu måste ja kila på jobbet.
Hörs te kvälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0