Come Around

Trött tjej.
Fick sluta en halvtimme tidigare idag, tackar ! :p
Så nu har jag nyss käkat och bytt om.
Va skönt det är att byta från jeans till mjukisar när man kommer hem, helt sjukt.

Tror ja ska lägga mig å vila en stund..
Fast, med ögonen öppna såklart =)
Annars kommer ja inte kunna sova inatt.

Åååh ja måste diska, men jag orkar inte =/ TÄRT.



Sa upp lägenheten min idag så nu är det fixat iafl !
Härligt. Längtar faktiskt efter att få börja packa hehe ;p
Galet. 

ikv får ja se va jag gör.. eller lär inte stå mellan så många saker.
blir nog en film OCH parlamentet :)
Är sjukt sugen på nå ätbart, men orkar inte gå över på byn igen!

Näe hare gött
Hääj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0