IIIIIIIIIIIIIIHHHHIIII

Herreguud, har ett lyckorus i kroppen just nu :D
Kom hem, starta datorn å såg att en hade hört av sig å sagt att hon hade en kompis som va jätte intresserad av mitt crib ! Och om hon fick lämna ut mitt nummer till henne, SJÄLVKLART !!! :D
Snälla gud va på min sida nu då !! =)

Så nu ska jag plocka lite mer här hemma..
Till helgen ska ja måla klart här i hallen också så det är gjort !

Imorrn är sista dagen för mig att jobba inne på Röd avd.
Me på Onsdag börjar jag på Blå igen, och blir där till 1 april först å främst ;) LOVEIT.


Redrama - Babylon <3

Näe men hare gött. skriver kanske sen !
Puss


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin blogg :D

2011-02-10 @ 18:36:22
URL: http://jennitjernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0