Sommarkänslor

Så jäkla fint väder ute idag! Samma sak igår, helt underbart :)
Och i helgen drar även cruisingarna igång, denna gång i timrå för den som inte visste ;p
Det är då man vet att sommaren är här :') Myyys


Nu sitter jag här å väntar på att tvätten ska blir klar, har bara försökt fått fingrarna ur arslet hela veckan å ska ha tvättat, men allt annat har kommit i vägen.. så det blev till att kliva upp tiiidigt idag å göra det ist innan jobbet :)

Blir jobb 10-15.30 idag, skönt med pengar.. Fick också reda på igår att jag har 7 veckor på posten i sommar ;D Underbart.

Vad har jag mer å skriva?! inge roligt att skriva tycker ja, för det är alltid om samma saker känns det som ;p haha

Näemen ikv drar vi till bergsåker för ovanlighetens skull på fest hoss De Beau ;D Hoppas att allt folk drar dit ist, eftersom det inte vart något i nedansjö, huhu..

Ja det va väl det de.. nu ska ja hoppa in i duschen å fika lite, så jag är redo att dra iväg senare :)

Hörs på, Tjing !



Riktig sommarlåt :)

Kommentarer
Postat av: Malin :)

så det blev på posten ändå :) vilken tur! hehe

2010-05-08 @ 13:24:44
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0