herreguuja

Måndag..IGEN!?
Helt sjukt vad veckorna går snabbt alltså.
Denna vecka kommer bestå av jobb-jobb-jobb, köpa upp halva stan å fest ;D Yeeehooow
Näemen blir väl lite av varje för min del så att säga :)

Just nu sitter jag å lyssnar på musik i MINA högtalare (äntligen) som jag haft hos jenny ett bra tag!
ska väl ta å äta nå frukost snart å.. När hungern säger till.
Börjar trots allt halv 2 idag så funderar även på att ta med mig en stol ut på ballis å sätta mig i solen en stund :D Härligt!

                


Helgen har varit HELVIT , japp ni läste rätt ;p haha..
Så i fredags va ja å jenny i nedansjö å bara slappade, sängen kallade på mig vid 12 tiden :)
Å lördag vart typ likadan, förutom att jag somnade hemma i sängen och vaknade upp i nedansjö i en helt annan säng ;p huhu.. Jaja , jag klagar inte på denna helg.. den har varit kanon bra =)

Igår vart det bara chill med folket , satt utanför garaget heela kvällen å bara mådde bra :) Myys ! Längtar tills det blir varmare så man slipper frysa när solen går ner =)

Ja det va väl det de!
Hare kanon , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0