you're a cheater

Jahaaa.. vart ska man börja, va hos majs igår kväll å grillade och drack! Trevligt var det , till och från =)
vart lite folk, men drog hem vid halv 2 tiden tror ja det va?! hehe
Vaknade idag helt slut, for ner å hämtade bilen min hos jossan och drog in till majsi igen !
Åt kebab och sov en stund ;p båda va så jääävla trött!
Sen ikväll Va vi till timrå en stund, men tyckte inte det va så bra, och kände mig bara less så for hem ist och nu sitter jag här..I min ensamhet, ensam tills imorrn nångång verkar det som.. tråkigt... :S

Får se om ja drar in till stan en sväng igen eller om jag går å lägger mig ist.

Puss hejs:*
Ibland känner man sig bra ensam.



Vill ha dig här som jag hade förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0