Överpepp!

Saknar oss så det svider!


Jaha då vare snart helg igen :D !
Torsdag idag å frdag imorrn.. äntligen haha..
Idag blir inte mkt gjort, funderar på åka ner till jossan sen å surra lite
Och så ska jag nog plocka ur bilen lite ikväll..
Imorrn drar ja in till stan på boa å träffar zandra =) måste även köpa nya leggings , alla är ju trasig!?
efter det hem igen, å sen på kvällskvisten blir det kanske nån öl eller så =) bara tare lugnt!
lördag då.. ja, då läre väl börjas med en öl på eftermiddan igen, för att senare dra vidare till HUDIK!! cruising där, så vi ska ta pärlan min dit då :D gud va kul !

Aa näe nu ska jag börja med maten, får se om jag hittar nå "rester" i frysen ;o :P
Hare great hurni! Längtar som få ja !
:*

Vet inte hur jag ska göra snart.. skita i dig eller fortsätta som nu !? får fundera över helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0