Gomorron

Hej där människor :)

har åkt på en tokförkylning så känner mig helt slut !
Men på jobbet ska ja ju såklart ändå.
Idag står en utflykt till Marmen på schemat, myys speciellt med det hära vädret.
Vi har ju ALLTID haft regn när vi ska ut på utflykter eller till skogen så det här är välkommet :)
Min arbetskamrat sa att hon skulle fixa ved, om jag lyckades fixa finväder,å ja verkade ju lyckas ;) hehe

Jaja det ha ju varit helg också.
I fredags vart det bara en lugn hemma kväll med mig själv. Sov ganska tidigt faktiskt!
Å lördag vart det lite festis eller va man ska säga hehe ;D
Så på söndan va ja mest bara seg så då vart det söndagsmys för hela slanten!

Anyhow, måste göra mig klar å fixa litte saker innan ja kan gå på joppet !
Ikväll äre tisdagsmyyys :D

Måste försöka träffa dig nått malin å , ska bara bli av med lite förkylning först så ni inte blir sjuka =) <3

Hare gött. puss tjing.

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Novalee

Kanon! :) hoppas du blir frisk fort! <3

2011-09-29 @ 19:48:04
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0