Fick den av min baba

Kan bara säga en sak ! Vilken otroligt härlig dag vi har haft med fritids..
Helt sjukt :)
Solen sken.. vi grillade korv+ hamburgare drack varm choklad, fika massa annat gott, åkte madrass och pimplade.
Alla va så nöjd, å det va så skönt å bara vara ute =) Lovely.


Påväg ut på sjön :)

Nu till en mindre rolig sak..
Fick mina arbets-alternativ idag och ska ha bestämt mig tills imorrn.. Jobbigt läge :/
Det står mellan 2 olika av dom 3 jag fick. Å det är så svårt, skiljer bara ca  timme/vecka på dom . Dock ingen av dom heltid. Men alla pengar är bra pengar :) Så ikväll lär ja grubbla bra över dessa...Wish me luck !

Aja, nu ska ja gå ut på ballis en stund ;)
Hare gött
Häääj

Kommentarer
Postat av: Jennie

Äre bra idag :D



Kram

2011-03-09 @ 16:17:34
URL: http://jennitjernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0