Vi dunkar på med Orsa

hej hallå !
Gud jag är helt dagvild , känns som om det är söndag idag.
Med tanke på att jag har en lugn hemma lördag, kom dock hem för en liten stund sen bara..
Har suttit fat hos maja idag , ensam! Har itne kunnat drage därifrån eftersom ja inte hade nån nyckel haha!
Lyckat ;)

Nåja, det gick ju det med.. har kikat på film,film, film å så plockat undan där sen igår =)

Så ja, nu sitter ja hemma i min lugna vrå å kika på John Tucker must die på 4an, har sett den flera gånger.. Men ja gillar sånna filmer ja =)

Tror ja ska fixa mig en kopp varm choklad faktist ! Längesen nu.

åå nu äre bara 3 dagar kvar tills ja börjar jobba igen, längtar ! Back in buisness liksom :D

Aja nog om mig å detta hehe..
Hare, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0