On the floor

med Jennifer lopez ft. Pitbull . Har lyssnat på den sen ja kom hem nu.. Asskön låt!
Sjukt sugen på partey nu.. men har verkligen inte råd.
Så sparar mig till jossans födelsedagsfest nästa helg ist ;)
Då har jag tagit det lugnt typ 1 månad.. bra gjort av mig tycker ja =)

Idag/ikväll har ja iafl varit borta hos mamma och käkat osv.
Eftersom Mikaela, (L-G's dotter) skulle komma å hälsa på :)
Hon bor i Trollhättan i vanliga fall men va uppe över helgen !
Skit trevlig tjej trots att ja hade mina skeptiska tankar (hon är 94)
Men hon va jättesnäll ! En sån tjej som verkar äldre än va hon va.
För inte fan såg hon ut som 16 iafl :D

Så vi åt å surra å fika lite allihop, till nu när jag kommit hem igen till lugna ro..
Mamma gav mig även en summa hjälp på traven nu inför kommande månader , TACK !! :')
satt nu blire lite film å musik , samtidigt som ja tänkte plocka lite här hemma !

Hare gött
Tjing.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0