Mot ljusare tider

Fick min elräkning idag, inte kul !
1060 låg den på, dock inte så mkt mer motför förra gången !
Men jäkla dyrt ändå.
Men det är bara att se glad ut å betala, måste ju.
Med tanke på att nordeken ringde mig förra veckan med världens dåligaste besked.
Att jag inte får hyra av dom för jag inte har tillräcklig inkomst =/
nämen hej, ja bor i bostadsrätt nu. Det fick ja göra! Men inte bo i hyresrätt.
Vilket jävla samhälle!?
Sluta gnäll Evve!

Iafl så ringde dom från Bällsta dagis idag å undra om ja kunde komma å jobba ons-tors denna vecka.
Faaan tänkte jag, precis samma dag ja börjar på skolan.
Det kunde inte bli mer olägligt!
Hoppas verkligen att dom hör av sig igen, för dom fick veta att ja hade bara en månad jobb nu.
Vart helt chockad att dom ringde, har aldrig varit där eller pratat med dom förut.
Så antar att jag får tacka Maggan som jag jobbade med ett tag i höstas att hon gett mitt nummer till dom =)

Nu ska jag kila, för nu bär det av ut mot birsta!
Hörde att Ikea va ett av resemålen, så kanon!
Jag måste köpa lampor till hall å sovrum. Har ju faktiskt presentkort som bör användas :)

Hare bra folks ! heejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0