Ett gott skratt..

.. Förlänger livet !
Haha å gud så jag har skrattat ikv :P
Har varit nere hos Malin, Crille och Novalee sen ja kom hem från jobbet i stort sett =)

Skulle slinga hennes hår för att det skulle bli lite "ljusare", det vart ju ljust till en början.. Trodde vi !!
Men när hon hade sköljt ur färgen så va dom knappt ljus ;p Men det vart faktiskt bra ändå tycke ja.
Sen hare bara vara massa tokprat bland oss övertrötta människor, haha.
Och Novalee växer så det knakar, tycker hon blir större för varje dag som går :) Måste vara världens sötaste unge! Man blir så glad när man ser hon :)

Annars då..
Jo jobbet går bra, lite annorlunda när man är på ny avdelning bara men det funkar kanon =D
Saknar dock blå som tusiken , och alla barn där ! men ja träffar dom ju ute på rasterna å när vi har aktiviteter ihop på fritids :)

Imorrn har jag sovmorron och börjar inte förrän 10.30 HÄRLIGT!

Men nu åker ögonen ihop snart, så gonatt =)

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Haha idag när jag vaknade fick jag en chock :) de är mkt ljusare idaf :P

2011-01-18 @ 09:28:18
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0