Babylon Brinner

Dom säger kallakallacka kallakallacka kalla på kapten röd !
Hihi :p

Tjenamors! Gokväll! Gonatt!

Igår vart det inget skrivet, för jag va helt slut efter jobbet ;p
Kom hem, åt, vilade....Somnade! Vaknade typ 30 min. Å gick å la mig ;) händelserik kväll haha!

Näemen så idag slutade jag 16.30 igen .
Skulle in på Ica å hämta ut mitt paket, mina älskade hörlurar som va en julklapp från posten =)
Men.. När jag plinga på den där förbannade ringklockan vid deras "post" så stog jag nog närmare en kvart innan nån dök upp. jobbar dom inte på det ställe?! Ibland kan man ju undra.
Men ja fick ut dom, gick hem å kopplade in dom :)

Har endast suttit med dom på typ hela kvällen, utom när ja va bort till mamma ett tag huhu!
Gjorde ju ett bra val när ja valde dom kände ja.


Haha!! innan smedjan sommar 2010 :)

Ja men sen då; jo.. Imorrn är ja ju bjuden till majs för lite tacos..
Men, jag vet seriöst inte om ja orkar åka in.. har stängning 18.00 så är inte hemma förrän halv sju typ.
Så ska ja duscha å fixa mig, låna bilen av mamma så ja tar mig in å hem! Men innan ja kommit in så är klockan säkert åtta halv 9 å jag har hunnit hungra ihjäl typ 3 gånger då. Funderar på om ja ska stanna hemma ist?! Får sova på saken :)

På lördag iafl så är jag bjuden på Mat OCH bio :D wiiie , kuligt ! Tack till jenny å manne !! Ska bli kul å träffa dom igen, inte alltförs ofta nuförtiden =/ Tråkigt!! Saknar både dom, nedansjö och alla andra man lärde känna där. Om man kunde spola tiden tillbaka till våren/sommaren 2010 :') Jääävulska rolig tid ! 

Nu ska ja hoppa in i duschÄn
Tjiieeng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0