Ahmen va i

Å herregud va ja är less !! haha det är ju tamefan skrattretande.

Hej förästen.
Vilken dag, började som sagt sent idag.. det va det bästa jag gjort idag ;p
Skönt å vakan vid halv 7 å känna att man kunde somna om !

Men nu till rubriken.. Nordeken, vad är det för jävla dårar?!
Det finns en där som seriöst skulle blive född till en citron ist för en människa.
Mer sur å bitter människa måste vara svårt att hitta.
Hon måste vara en "ungdomshatare". Stensäker på det.
Vilket skämt. 3e Intresseanmälan gjord, senaste va IDAG!
Får hoppas att nån annan kanske bättre person där ser den och ringer mig med roligare besked !

JAG VILL FLYTTA. Ska det vara så svårt å förstå? Tydligt det. I-d-i-o-t.

Jaja, nu ska ja slänga på mig hörlurarna å hä på spotifyén för att tänka och drömma ig bort.
Hare hääj.

Vilket jävla surpupps-inlägg detta blev !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0