Kan inte bli bättre

Hej hoppsan.

Som rubriken lyder så kan det inte passa bättre med en sovmorron till halv 11 imorrn ;)
Awsome ! Ska sova, sova,sova.. då ja inte han vila upp mig sen helgen under natten som va.
Vart ganska sent, och upp astidigt så det resulterade i att man va lite av en zombie på jobbet idag.
Neeej, just det ! Zombiesar finns inte enligt mig ;) hehe..


Guuuu, va ja saknar min pärla !!!

Anyhow, Maria Lodin som jag jobber med skickade kryptiska sms till mig förut idag efter vi slutat.
Som innehöll ord som "wiiiiiiiiieeee :D:D, du kommer märka va ja pratar om snart, hört nå nytt? " osv osv..
Självklart, jag som är den mest nyfiknaste människan som nånsin gått i ett par skor, vart ju naturligtvis det också.
Men inte har ja fått veta va det handlar om än helle, kommer få sova som på nålar inatt !
Innan ja får komma på jobbet å läsa tankarna ur hon haha.

Näe nu ska ja faktiskt ta å sova !
Tro det eller ej, men redan kl 7 längtade jag efter att få krypa ner i sängen å slå igen dom 2 blå :)
Gonatt pussgurkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0