Diamonds in my chain

Tjenis ...
Här sitter jag, nu i min nya lägga ;D
Har packat upp lite, men måste förska ta mig in på Ikea nån dag för att köpa lite saker har ja märkt.
Måste även ha tar i en betongborr så ja kan få upp hyllorna.
Eftersom ALLA väggar här inne är just betongväggar, mindre bra.
Det  har resulterat i att jag inte kan sätta upp nå saker när ja inte har nå hyllor uppe.

Så är det nån som har aningen en sån borr att låna ut, eller ska ut på ikea nått så kan ni ju få hojta till =)

Anyhow, måste återgå till mitt nu =)
Tjing hääj

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Vi har en sån borr, och vi ska nog ut till Ikea på fredag :)

2011-03-02 @ 10:01:30
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0