Kallt, förkylt, och tröttsamt.

Ahmen hej påer!
Nu slänger ja in ett inlägg igen.. långt emellan.
Såg nyss att Malin vare in å lämnat spår här om att hon vill ha mer att läsa härifrån :p
Men saken är den att ja vet liksom inte vad ja ska skriva om!? Det händer ju samma sak dag ut å dag in..Tråkliv.

Idag känner ja mig inte ett dugg positiv till nått, mest bara less å ensam som man brukar kunna göra.
Att det är höst gör ju inte saken bättre direkt ;o
Det är halv mörkt redan den häär tiden och kallt blire också..
Då saknar jag nån! Nån att sitta hemma och mysa med, nån att vakna upp brevid, nån som man vet väntar på en när man kommer hem på dagarna, eller nån som man själv väntar på att komma hem.
Bara nån, hellst en bästa NÅN..

På skolan går det iafl bra och jag har nog aldrig träffat så mysiga barn som just den klass ja är så mkt i just nu. Vilka guldklimpar! Man känner verkligen att man hör hemma där på nått sätt. :)
Så imorrnkväll ska ja dit på föräldrarmöte också, för att presentera mig för dom föräldrar jag inte hunnit träffat än !

jaa näe, ska peppa upp mig lite å försöka bli på bättre humör..
tänkte gå ner till Malin en stund men.... såg att dom ej är hemma ! Så det får bli jag å kära tvn ikv =) eller nått.
Puss hejs ♥



Trots allt dumt och allt hat jag kunnat känna till dig, så känns allt bara så bra när du är med mig, att få vakna upp å se att du ligger och sover brevid är bland det bästa! Vet att det inte kan fortsätta så, men just då känns det BRA ! Det är då du får mig att sakna dig.



Grattis till pappa på födelsedagen, Jag Älska Dig Massor !

Du är bäst :]
 


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Så bra att du lyssnar på mig ;D hehe.. så jag får nå tidsfördriv då Novalee sover.. :)



<3<3

2010-09-30 @ 12:07:57
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0