Aj lööööv potatisbullar!

Herreguud, vilken dag det har varit. Inte direkt så man vill va med igen :p
Haha sååååå mkt post, dö le på brev nu ! Ledig tills på torsdag ,vad ja vet iafl :)
Gick även hela ljungan idag sompricken över I:et , ja kan lova er att så borta har ja aldrig känt mig, trots att man vare där flera gånger men då utanför jobbet ! Shiit.

Anyhow.. Idag fyller Malin år :) Så grattis igen till henne ♥
Ska ner dit snart å fira henne lite.
Sen ikv lär ja hitta på nå bus med Jossan, sällan vi hehe..

Ajuste, Igår hörde J av sig!
Varför fatta ja inte, varkar tro att med lite smör så är allt glömt. Men icke!
Å det fick han nog smaka på å.
Slutade med att ja kunde gå å lägga mig i min efterlängtade säng runt 1 tiden då han drog hem.
Får se vart kaoset slutar .

Näe nu ska ja äta klart å göra mig redo för massa folk där nere hehe..
Puss tjinge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0