Sjukling?

Undra om jag håller på bli sjuk igen ?! Fryser heeeela tiden, ont i magen å hängig.
Har varken tid eller lust med det..
Men går ju fortfarande massor med magsjuka å andra sjukdommar på skolan.
Peppar peppar att ja itne fått nått än iafl =)

ännu en ny vecka, snart är min tid på skolan slut också då alla vikarier slutar den 21 som sagt.
Hoppas hoppas, att jag får komma tillbaka efter nyår, iafl för ett tag. Trivs så förbannat bra där, med både personalen jag jobbar med och barnen. Härligare ungar går verkligen inte att hitta :)

Anyhow, just nu ligger ja å bläddrar mellan Top Model och Rolandz :p
Sen blire svenska hollywoodfruar å en dusch innan sängen kallar!

Lägger in en jäkla skön låt å =)



Puss.

P.s kan stolt säga att ja raderat idiotens nummer. för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0