Love in this club

Godmorgon, häär ligger ja med halvångest för att jag inte är på jobbet !
Men imorse hade jag ingen energi kvar, feber å ingen röst kvar.. 
Så ringde och sa att dom fick ta in nån annan..
Men imorrn ska ja fan tillbaka, vill inte vara hemma ! Vill vara med barna och personalen =)

Jaja, idag är ju en perfekt dag då att plocka lite här hemma,  iafl diska..
Skulle ju ha fortsatt måla också, men där sitter det i tjära :p

Ligger och lyssnar på massa låtar nu som man har ännu mer minnen till även kikar igenom mina USB-minnen,
jag säger bara herreguuud haha! vilka tider.. :D 

Näe nu ´ska ja försöka äta nått ..
Tjingeling


HAHA Gammbilden sen typ 07-08 eller nått :p
Dock en jäävligt rolig kväll


Spontan minifest, mitt i veckan :D 08 tro ja det va

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha men fy faaaan! Du har en del roliga bilder du ;p får ta med mig datan å komma å kika å ta några nån dag ;D

2010-11-08 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0