Jag dog en stund..

Vilket helvetes skit pissväder det är ute?!
Jag vill ju ha ner det i snöform ju .
GEMIGSNÖ

Dagen har varit seeeg, har helt enkelt insett hur (ursäkta mitt ordval) Jäävla tråkiga och ohändelserika dagar man har när man sitter för sig själv, helt solo i en lägenhet en hel dag ! Stor diss-tumme kan ja lova.
Det värsta är att jag ska göra samma sak imorrn ,eftersom ulla inte tyckte ja skulle komma å jobba eftersom jag är sjuk, utan vila upp mig tills på fredag å komma då ist =) Omtänksamt av hon, men jag vill ju jobbaaaa ;o haha!
Nog om detta !

Sprang över till jossan en sväng förut (ja, trots att jag inte är frisk) för att hämta å testa mina utklädningskläder till helgen !
Haha , ett gott skratt förlängde livet, även detta :p
Guud va aj längtar tills lördag nu haha..

Jaja, nu ska jag trycka i mig 3L kallvatten..
Puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tryck i mig så många liter med är du snäll :)

2010-11-03 @ 23:41:35
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0