Skit dag

Usch vilken jävulska tråkig dag! grå å allmänt trist liksom...

Har iafl varit hos pappa å hälsat på idag, kulkul Vart kvar nå timmar där.
Drog hem vid 4 tiden , men väl hemma möttes man av en surkart som vanligt, så kändes inte så lockande till att vara hemma när folk inte kan prata med en.
Så drog ut å till garaget, där jag sitter nu.. Garagehäng liksom ;p huhu.
Mer händer väl inte ikväll antar jag, eller?!

Imorrn blire iafl jobb igen, men kommer bli bra nog lugnt då det är ca 7-8 barn från alla avd. totallt ! ;)
Men frågan är ju bara vad som händer imorrn kväll?! förslag?

På lördag blir iafl hudik å cruising, ska dra dit med maja å erland.. hoppas verkligen att antingen dessi hänger med!! Roligare med mer folk , och som vi alla minns så vare skit kul ifjol. Roligast av allt vore det ju om jossan hade kunnat hängt med, vilket hon inte kunde =/ men men får se det positivt =D

Jaha nu är bara massa text här igen.. ovanligt, men glömmer jämt bort att lägga in bilder och nu har jag inte ens en sladd eftersom ja inte är hemma !


Men hare bra, så kommer bilder nån annan dag =) ♥
 

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Kanon (y)

2010-05-13 @ 22:01:03
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja jag vill också :( men idag fick jag jobb även i morgon. Så jobbar både lör + sön. Så vi måste ta de nästa gång! :)

2010-05-14 @ 12:28:44
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0