rubrik

Jag hatar rubriker,, va ska det vara bra för?!

Anyhow, idag har dagen bestått av jobb där det va en lite annorlunda dag, nämligen Fritidshemmens-dag.
Då vi grillade korv, hade loppis, uppträdanden, lotteri m.m =) hel mysig dag faktiskt !
Så man va ju lite slut när man kom hem strax efter 6..

Men det hindrade ju inte mig från att göra nått.
drog ner till jossan och for sedan till hennes lägenhet en sväng och donade lite =)
Till sist unnade vi oss en solning, helskönt!

Imorrn är jag ledig, så då blire en sväng till mormor å städa,
Och på Torsdag funderar ja på att åka upp till pappa en stund under dagen ! (om dom är hemma dvs)

Jaja.. nog om mig, nu blire sängen Gonatt ♥


Saknar dig på nått sätt, Vill ha tillbaka helgen !
Btw, såg att du hade gjort om ännu mer i lägenheten ;p mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0