Proppmätt

Är helt död efter att ha tryckt i mig pasta å tonfisksallad, såå jävla gott ! :D

Slutade sent idag för vi hade apt på eftermiddan, men får ju mer pengar på det ;) huhu
Jaja, nu äre snart helg igen, vet dock inte va ja ska göra då men nånting läre ju bli.
Ska även iväg till Sandra N senare å skriva papprerna iihii, Nervöst!
Får flytta in tidigast 15 juli, för dom kunde inte flytta in tidigare dit dom ska :) Men det blir super, betalar också bara halva hyran då, skönt!

Jag vet faktiskt inte vad ja ska skriva om...
Så nu ska ja dra ut på byn ist :)
Tjingeling då

Bjuder på lite bilder som ja knäppte igår å idag :P


Elin å hästarna.. mys!


Va nere i runsvik igår kväll med frida å elin å dom, Så jävla fint där !


Idag när ja skulle upp till Edebosjön (urskogen) så möttes ja av två stora älgar som ville gå över vägen..
Slutade med att dom bara stog mitt på vägen å kolla rakt på mig, innan dom sprang iväg :P

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul! Snart är vi grannar! :D Ja, vad händer i helgen då pi-wee? :D

2010-06-17 @ 17:49:54
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0