Orolig

Känner mig helt nere och orolig!?
Har en sån där kväll då man känner sig ensamast i världen, tiden går så sakta och det man vill allra helst händer inte! Hatar sånt !
Trött som ett svin är jag också, somnade 04.30 imorse :o

Idag har varit en rätt mysig dag, började med att bli väckt kl 8 imorse av flera samtal från Han (ni vet vem, även kallad idioten ibland..) sen åka in till stan kl 9.15 med jenny å manne för att hämta upp honom.. Eftersom han sovit i fyllecell! Drog vidare till Hassela för att hämta hem bilen också.. sen har han å ja bara härjat och varit runt till folk å surra osv..

OCH ja jag vet att jag inte skulle vart med J idag eller nån dag alls över huvud taget.. men det är precis som att min hjärna blir helt ur balans så fort han ringer/smsar :s Nästan som hypnos...

Har även tillbringat hela kvällen till att fundera på hur det kommer bli nu sen när ja flyttat, har en känsla av att du kommer hamna hos mig var å varannan dag typ. Jag skulle absolut inte ha något emot det, men då är det bara till att beté sig som FOLK å inte som nån idiot! Och jag vet att duu innerst inne är en jättebra kille, men du tänker oftast inte längre än vad näsan räcker när du gör något..
 
Mina vänner, jag vet att ni inte gillar det :( men så svårt ju.. tänk om prins charming bara kunde dyka upp ist !

Jaja nog om mina funderingar å depressioner.

           

Igår hade jag verkligen skit kul :D
Va till hassela å fira sara för hon tagit stundenten, Ångrar faktiskt också att jag åkte hem inatt ist för att stanna kvar! Men men , det är lätt att vara efterklok =)
Det kommer fler tåg!

Imorrn börjar jag jobba också, så jag måste nog logga ut snart å släcka dom två vilken-färg-det-nu-är :)
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Du vet iaf vad jag tycker Evelina :) Jag vill ditt bästa och vill att du ska må bra, och jag ser att du mår bra i hans sällskap.. Även fast man blir helt jävla brydd hur han håller på så önskar jag nå fruktansvärt att han kunde sluta upp med det och växa på sig och för det första välja bort " den andra personen " det är inte alls kul att du blir så sårad och ledsen och jag vet att du försökt hålla dig ifrån han men kan inte , ne vad konstigt.. du älskar han? Jag finns iaf för dig hur du än gör :) det vet du vännen! <3

2010-06-15 @ 20:26:19
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0