scaryy

Verkar ha dragit på mig en "Stalker" !
Liiite läskigt faktiskt att karln som ringer vet typ allt om mig å jag kan inte placera rösten till nån ja känner!? :S
Men han vet vart ja bor, vad jag hade för bil, vad det va för fel på den, vilka mina kompisar är, vad jag gjort vissa kvällar.. å ikväll ringde han igen och visste att ja skulle flytta, och att jag hade en bilstereo som bara låg som han kunde köpa..
Tog första samtalet som ett stort dryghets skämt när han ringde efter gf förra onsdan.

Men sen har det ringt med skyddat utan att nån pratat, tills idag då det ringde igen..
Så nu när han nämnt massa saker så känner ja att det känns ganska läskigt :s just för att ja inte vet vem personen är överhuvetaget, om jag ändå hade kännt igen rösten !? men inte ens det!

Hur ska ja klara sova nu, ni tycker säkert ja är skit fjantig men man bli ju lite rädd såhär på nattvkvisten när man är själv :o

jaja, va bara det hääj

Kommentarer
Postat av: Maja

Är ju itne så svårt å få reda på snå info om folk:) Behöver ju i proncip bara veta ditt namn så finns all info på fb och bdb :) Är nog inget att rooa sig för:)

2010-07-19 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0