trasig

Helt seriöst så känner ja hur ont det gör i mig idag.
att en människa kan sätta sånna spår som du göra i ens hjärta å kropp..?!
Det du sa till mig den natten, jag vart alldeles varm inom mig, å jag kände mig gladast i världen.
Alla ord bara ekar i mitt huvud, å just nu känner ja mig mest bara lurad på nått sätt, att du bygger upp falska förhoppningar för mig hela tiden =/
Jag vet inte om ja ska skratta eller gråta, eller om ja ska skratta tills ja gråter.. just nu känner ja bara för att låta tårarna rinna.
jag tänker inte på nå annat än just dig när ja inte är med dig! Jag hoppas verkligen att du funderar på rätt saker denna gång å inte bara går efter hur det har varit förr .
Å jag förstår mina kompisar som säger att ja ska ge upp det här, å skita i dig. För att jag förtjänar bättre osv. osv.. Men det går bara inte, varför?!

Jag vet inget längre!
bara att du snuurrar i mitt huvud 24/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0