the temple of the king

Näemen oojoj, vilken bra idé jag fick nu.
Eftersom det verkar bli en lugn födelsedag, hemma med mig själv i mitt lilla hem.
så kom ja på att jag kan tillbringa fredag-kväll med att måla då.. I brist på annat, får väl ta en 22års öl upp på det å en kaka.

Inte för att det känns så lockande, men när man har all tid i världen då så kan ja ju lika gärna göra det..

Snart är torsdag här också, å jag gruvar mig för varje dag som går och jag inser att det är kortare å kortare tid kvar ='( VILL INTE !! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Men kom och mys med oss då:D?! Om du inte hittar nån å festa med så kan vi ju ha mysdag hemma:) hur blir det med restaurangbesöket på tors:)? <3<3<3<3

2010-12-07 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0