shit jäklar

Vilken lång dag detta vart! Gick hemifrån 7 imorse å kom hem för ungefär 40 minuter sen :p

Å jävlar i min låda va ja är less på denna lägenhet nu, fan fan fan!  För er som inte hängt med så har ja gjort en intresseanmälan på en lägenhet på andra sidan. Jennys gamla närmare bestämt :) För ja klarar inte att bo här, varken ekonomiskt eller psykiskt.. eller nått men iafl..
Man ska förfan inte behöva betala 900 SPÄNN i elräkning/månad och ändå bara ha 17grader inne! Sinnesjukt tamefan. Å inte nog med det så ska dom höja hyran också, upp på det.

Så nu ikv såg jag att jag hade fått svar om lägenheten å visningen va igår. Men frågade om det inte fanns en chans till att kolla på den. så hoppas på ett svar snart.. Nu är ja fan less på att frysa sönder.
Vart mycke svordommar i denna text men det bjuder ja på.
Less så inått skogen.

Nu ska ja bädda ner mig å försöka sova.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0