Sanslöst

jag säger bara herreguud vilken kväll haha!!
Igår va det dags för smedjan ännu en gång, att man aldrig lessnar på det stället ;)
Iafl så kom frida hit å börja smådrack lite, tobbe kom å kika förbi, han skulle igentligen inte dricka.. men det slutade med att han satt här å spela hora med oss ;)

Det vi inte hade räkna med va att johnny å rasmus å dom skulle komma hit. Men tillslut dök det gänget upp å lite senare kom även Elin :D
Vart ett helt gäng här, å tyst va vi nog inte heller! haha

Ja men vid 11 for vi bort på smedjan, där det bara va ja å tobbe som gick in..
Träffade på massa folk å hade skit kul ! Som vanligt så betalar ja in mig, sen är ja ändå utanför hela kvällen hehe.

Ja jag kan ju bara säga att sluta förvånas ska man aldrig ;) fick ett sms som fick mig att fråga personen om han verkligen mådde bra haha ! :D
Faaan, att ja ska vara så jäkla cp !!

Hahah jaja, idag ser det ut som en svinstia här :o stäääda å diska måste ja göra... senare !
Hare rba tjingeling =)

Vill göra om kvällen igen å igen å igen så kul !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0