Redan höst?

Har börjat funderat på om hösten redan är här !?
Har ju vare så jäkla regnigt , grått å kallt den senaste tiden.. förutom idag, det verkar ha vänt om till varmt å skönt igen :D

Hmm.. i lördag va vi iväg på kräftskiva hos jess å jonas :) Hade skit kul å vi åt massa gott och spela roliga spel å drack lite procent ;) Jag å jossan orkade inte gå hem, så fick låna jess cykel. Jossan tog på sig att trampa även fast ja sa flera gånger att ja kunde göra det :p men jag fick äran att sitta bak å dricka öl å hålla på dö av skratt ist ! Vilken jäkla resa hemåt :D haha

              

Igår kom pappsen å hämta mig vid 12 tiden så va hos dom under dagen, skööönt ! vart bjuden på mat, tack , och som alltid nu för tiden fick ja med mig lite matbitar hem att tillaga , ingen blir ju gladare än ja :D♥
Så imorrn blire lax,pärer å romsås , mumma!!

Idag då, så har ja jobbat återigen =) härligt med pengar. Sen kom mamma å hälsade på när ja slutat , drack lite kaffe å surra på , även jögge kom upp en svängom ! =] kul !
jag å malin gick även bort å skulle fixa tvättider, men ack så proppat det va, Fast tog mig en stid på ons. 13-16, slutar dock 13.30 hehe men men.. annars va ja tvungen å vänta så många dagar.

Jossan å jag tog oss en långpromenad förut också,, jätteskönt tyckte ja =) stannade till hos rita som bjö på saft också ! så nu är ja nyss hemkommen å nyduschad.

Föresten , guud va ja längtar tills malin å crilles lillknopp kikar ut :D En liten knodd att sitta å kolla på !! tror på att det blir en liten tjej som tittar fram 4/9 :)

              

Nu blire lite tv å knoppa sen .
Godnatt ♥

(vilket långt inlägg det vart :p )

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Åhh ja jag längtar oxå efter den ! :D:D

2010-08-02 @ 23:25:18
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0