fyfan.

Sitter hos jenny nu, inte sovit många timmar inatt elle..
Vart bjuden på efterfest vid halv 5 imorse, for dock inte ... tar det ikväll ist.. huhu :P
Men blev även anklagad för att ha kastat sönder en ruta , jävligt kul!  NEJ !
Fan va jag hatar när folk lägger sig i alldeles för mkt.

Orkar inte med ännu en anklagelse från dig igen.

jaja.. ikväll lutar det mot aveny, tror att det kommer bli en hejdundrande roligare kväll =) känner det på mig.
Ska släppa alla hämningar å bara vara ikv. lämnar nod telefon hemma också.

Nu ska ja gå å sno en rostmacka med levepastej på ;) mumma.

Och jossan min vän, det är inte dig jag är eller va sur på !
Det hoppas jag du vet ♥
Förlåt iafl !

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Hörrö, ring mig nått.. Anar vad det handlar om men vill ändå veta :D

2010-04-10 @ 22:58:13
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0