Back on track ?!



ajjemän , här är jag igen !
Malin tyckte ja skulle börja skriva igen så hon kan läsa :p
Så jag gör väl ett försök igen.. märkte ju hur det gick förra gången hehe !

Jahapp.. vet ju inte vad ja ska skriva om det är väl därför jag ger upp hela tiden !
Näemen. Idag va ja med jenny i birsta å handla lite , drog även till stan känns som att det va flera år sen man va där ;o träffade på evelina som skulle ta bussen hem till nedansjö, men jag tyckte hon kunde åka med oss ist så skjutsade hem henne också =)

Mer då ?
Imorrn blir det jobb mellan ca 8-16 eller nått. kommer inte ihåg tiderna i huvet så lär väl märkas ;)


   Slänger in en random bild också , bara för att ;)


Jaja, nu ha ja iafl skrive lite hehe
får se om det håller i sig ! tjingeling

Btw;  sluta hör av dig J = du är den sista jag vill prata med = Lämna mig å mitt liv i fred !!!
Du är ju förfan sjuk i huvet ! Du äcklar mig.
Förstår helt enkelt inte vad Han ser hos dig !

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vill också att du fortsätter :P

2010-04-07 @ 17:57:37
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Postat av: Malin :)

Hahah och jag gnäller just nu i facebook att du aldrig skirver.. MEN titta vilken överaskning jag fick då jag klickade in på dej.. OCH TVÅ INLÄGG! nu ska jag lusläsa lite ;)

2010-04-08 @ 00:00:57
URL: http://ire

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0