segdagar

gud va tråkigt det är när det blir mörkt så snabbt på dagarna.. klockan är 5 men känns som minst åtta!
Tråk, tråk.. längtar till snön kommer så det blir lite ljusare.
Vet inte riktigt va ja ska skriva, känner bara massa konstiga känslor i kroppen , å tankarna flyger runt som pingisbollar i huvet.
Helgen har ja iafl spenderat med Zändraa, haha kan bara säga ett ord om hela helgen, KAOS! ;)
Fredan spenderade vi med dalle å tomas ;p sen vart det hemgång vid 3 tiden , å lördagen vart en seg dag hemma till frammåt 2 tiden då vi drog in å hämta upp zandra i stan .
På kvällen vart det till att åka jerrys van med lite folk.

sen ahre inte hänt allt för mkt mer.

Äh ja ger upp för idag här =)









Jag vill få känna mig glad , som när jag är med dig.
vill känna pirret i mig, som när jag är med dig.
Jag vill se dig le mot mig, som du brukar göra.
Jag saknar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0