jahaja

Kallt satan ute idag :o
Vintern är på sin väg , va 0,2 gredaer när ja klev upp idag å frost överallt :D
Fick lite panik när ja insåg att ja inte visste om jag hade nån motorvärmare på bracka40in min..
Men när ja kikade närmre så såg ja att den fanns där ! Lättad! :p
Igår vart det stan en sväng , å solning på kvällen å massa surr ute på byn ! Love it ;)

Happ snart äre helg igen ;o , skönt , kul ! tyckte nyss att det va helg ja.
Spenderade förra helgen hos jossan =) <3
Denna helg blire lite bärsa på lördag men zääändra, annars lugnt imorrn.

Känner mig för övrigt duktig som satte undan lite pengar på andra kontot idag så ja inte gör av med allt.. hehe
Nääe nu tror ja att ja ska ta mig en tripp in till stan å köpa bärsiluring. Ska ringa malin också.
Men hare great !

Uppdaterar nått senare
Puws


Du är som en dröm, och kom som en vind!


                               
                                


Pärlan Min :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

De ä ingen pärla de ä en volvo så de så.

2009-10-01 @ 16:49:02
Postat av: z

haha vad äre för bög som kommenterat? xD

vart är bilden tagen?

2009-10-13 @ 18:52:51
URL: http://zandrasixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0